Saturday, April 21, 2018

King of the Swingers

King of the Swingers


Jeg er fuldst�ndig beat. Jeg har v�ret p� arbejdet, men mest af alt har jeg sovet lidt og rigtig d�rligt i nat. Faktisk sover jeg rigtig d�rligt i �jeblikket - ved ikke helt hvad det er. N�, men Hr. K�reste og jeg tager os bare en rigtig chill aften i aften med musik og en flasker�dvin. Jeg ligger ogs� og venter p�, at X Factor i UK skal g� i gang i aften, s� jeg kan se deres optr�dener p� deres YouTube Channel. Der er et par stykker jeg synes er interessante - bla. Katie her. Dette er hendes optr�den fra sidste uge, hvor hun sang "King of the swingers" som oprindeligt er en sang fra Disneys Junglebogen. Jeg synes hendes Marilyn Monroe-fortolkning af den var ret cool. Hr. K�reste har ogs� h�rt den p� repeat hele ugen. Tilgeng�ld kan jeg forst� (igennem diverse gossip-sider), at de hater ret meget p� hende i UK. Og det fatter jeg s� slet ikke. Jeg tilgeng�ld ved at v�re godt tr�t af b�de Wagner og Treyc. De m� godt ryge n�st. F�lger i med i det?


Im very tired so tonight is just a quiet night for me. Im waiting for this evenings UK X factor to start so I can see their performances on their YouTube Channel. One of my favorites are Katie - I think shes unique compared to a lot of the other contestance. Im really sick of Wagner and Treyc. I wish they go home next.



go to link download
download

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.