Thursday, April 26, 2018

Køb H M By Night kjole

Køb H M By Night kjole


Photobucket

Ig�r i min frokostpause p� arbejdet smuttede jeg lige ind i H&M og hapsede denne kjole fra deres By Night kollektion. Jeg har skrevet om kollektionen her f�r. Den best�r af festt�j til den kommende fest-s�son (julefrokoster, nyt�r, jul osv). Jeg m�tte bare eje denne kjole efter at ha set disse billeder og den bor da ogs� hos mig nu. Jeg er stadig bare i tvivl omkring den. Det glimmer der er p� drysser S� meget at jeg er ved at f� spat. Det ligger OVERALT i lejligheden og jeg har ikke engang haft den p� rigtigt - jeg har bare pr�vet den p�. S� jeg er stadig i overvejelsesfasen omkring den - ved ikke helt om det er en keeper eller ej? Den er bare ret flot og jeg f�ler den er lige mig.

Kjolen koster 249 kroner og den er p� webshoppen i �jeblikket.


I just bought this dress from H&M from their By Night-collection. I think its so beautiful, but the glitter thats on it is everywhere in my apartment - and Ive just tried it on? Some Im considering if Im gonna hate that in time.



go to link download
download

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.