Tuesday, April 3, 2018

Juleønsker Books

Juleønsker Books


Photobucket


Jeg forts�tter med "jule�nsker" for at inspirere mig selv og forh�bentlig jer. Der er faktisk flere b�ger jeg gerne vil ha lige nu: Jeg var en af de f� (! HAHAHAHA) piger der r�g i Twilight-f�lden og jeg har savnet hele universet siden jeg blev f�rdig med hele serien. Derfor vil jeg rigtig gerne l�se The short second life of Bree Tanner som er en kort novelle om en af de vampyrer der er med i den oprindelige serie. Da vi jo skal til Barcelona i marts, s� vil jeg utrolig gerne ha fat i Turen g�r til Barcelona. Politikkens "Turen g�r til..."-serie er vi ret glade for, da vi bruger dem som inspiration. Til sidst, men ikke mindst mangler jeg lidt en god bog. Jeg er blevet anbefalet b�de Gianternes fald og Havets Katedral, da jeg har v�ret ret glad for bla. Jordens s�jler og Uendelige verden.

Alle 4 b�ger ryger dog ikke p� min liste. Jeg snuppede nemlig lige Havets Katedral p� tilbud til 129 kr i mandags og The short second life of Bree Tanner vil jeg helst ha p� engelsk, s� den er nemmere (og MEGET billigere) bare at snuppe p� Ebay. Tilgeng�ld ryger Turen g�r til Barcelona og Giganternes Fald p� min endelige �nskeliste. Har i b�ger p� jeres?


Im thinking of putting some books on my christmas-wishlist: Travel book about Barcelona (were going there in march) and some novels. Do you have books on this years list?



go to link download
download

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.