Tuesday, April 3, 2018

Hacker Evolution English 2007

Hacker Evolution English 2007


Hacker Evolution is a new hacking simulation game, featuring unparalleled graphics and features.
You play the role of a former intelligence agent, specializing in computer security. When a chain of events sets off worldwide, leaving critical service disabled, you assume the role a computer hacker to find out what happened and attempt to stop it.
When a stock market, a central bank, satellite uplink and transoceanic fiber optics links crash, you know this is more then a simple event. Something big is behind all this, and you have to figure out what is it.
You hack into computers, look for exploits and information, steal money to buy hardware upgrades in an attempt to put all the pieces of a big puzzle, together.
Set in a virtual operating system environment, the game is packed with all the features required to bring the hacker feeling and experience to every gamer.
The concept behind Hacker Evolution is to create a game that challenges the gamer�s intelligence, attention and focus, creating a captivating mind game. Solve puzzles, examine code and bits of information, to help you achieve your objectives.
Hacker Evolution adalah sebuah permainan simulasi baru hacking, menampilkan grafis dan fitur yang tak tertandingi.
Anda memainkan peran seorang mantan agen intelijen, yang mengkhususkan diri dalam keamanan komputer. Ketika rantai peristiwa set off di seluruh dunia, meninggalkan cacat layanan yang kritis, Anda menganggap peran seorang hacker komputer untuk mencari tahu apa yang terjadi dan berusaha untuk menghentikannya.
Ketika pasar saham, bank sentral, satelit uplink dan samudra serat optik terjadi crash, Anda tahu ini bukanlah peristiwa sederhana. Sesuatu yang besar ada di balik semua ini, dan Anda harus mencari tahu apa itu.
Anda hack ke komputer, mencari eksploitasi dan informasi, mencuri uang untuk membeli upgrade hardware dalam upaya untuk menempatkan semua potongan-potongan teka-teki besar, bersama-sama.
Terletak di lingkungan sistem operasi virtual, permainan ini dikemas dengan semua fitur yang diperlukan untuk membawa perasaan hacker dan pengalaman untuk setiap gamer.
Konsep di balik Hacker Evolution adalah untuk menciptakan permainan yang menantang kecerdasan gamer, perhatian dan fokus, menciptakan permainan pikiran menawan. Memecahkan teka-teki, memeriksa kode dan bit informasi, untuk membantu Anda mencapai tujuan Anda.

Click Download button below then SKIP AD to download Hacker Evolution English 2007 in Full Version.
Download game Hacker Evolution English 2007 Versi dengan klik gambar download dibawah ini kemudian klik LEWATI:


Link
http://www.mediafire.com/?bfadnn2ci06mxx8


go to link download
download

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.