Tuesday, March 6, 2018

Juleønsker Dullegrej

Juleønsker Dullegrej


Photobucket

Dullegrej aka parfumer, make-up og kropsprodukter er n�sten ikke til at komme udenom, n�r os t�ser skal skrive �nskelister til jul. Og jeg er ingen undtagelse. Jeg overvejede flere parfumer, da jeg har mange der er liiiige ved at v�re tomme. Is�r min "Stella Rose" fra Stella McCartney har ikke mange spr�jt tilbage. Jeg har altid f�et afvide, at man efter 25 skal begynde fast, at bruge �jencreme, da det kan k�be nogle �r mht rynker (alts� p� en forebyggende m�de - jeg har skam ingen endnu). Derfor kunne jeg godt t�nke mig en �jencreme fra Dr. Hauschka, som i forvejen er et m�rke jeg bruger. Jeg ville heller ikke ha noget imod, at eje mineral l�bestift i farven "Cheerful Cherry" fra E.L.F. og make-up/pensel-holder fra samme sted. Farven er ALT for l�kker og holderen ville hj�lpe mig med, at f� styr p� bla. mine pensler og eye/lipliners. Jeg ville heller ikke ha noget imod, at f� en stor kasse fra Lush fyldt med bath ballistics og bubble bars. De er fantastisk sjove, n�r man har badekar. I har vel ogs� en milliard produkter p� jeres �nskelister?


Beauty-things Im considering putting on my christmaslist: Perfume "Stella Rose" from Stella McCartney, eye creme from Dr. Hauschka, lipstick and make-up brush holder from E.L.F. and lots of bath ballistics and from Lush.



go to link download
download

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.