Thursday, March 8, 2018

Job til Cuong!

Job til Cuong!


Photobucket
Cuong & jeg til folkeskole reunion i september 2010


I aften skal jeg hygge sammen med gode venner. Vi skal fejre, at Cuong (som er p� billedet her sammen med mig) endelige har f�et job efter at ha f�rdiggjort sin kandidat p� uni. Det er ikke nemt med jobs i �jeblikket, s� det var lidt af en sejr, da det endelig lykkedes. S� det skal derfor fejres med indisk mad, r�dvin og hygge! Cuong og jeg har kendt hinanden siden folkeskolen, gik efterf�lgende ogs� i gymnasiet sammen og vi holder stadig ved. Det er alts� sjovt med venner der kender en S� godt. Han har jo bla. kendt alle de k�rester jeg har haft, har set alle de steder jeg har boet og kender min familie godt. Han f�les faktisk lidt som familie efter s� mange �r. N�, jeg �vler bare nu. Ha en fantastisk l�rdag aften derude og husk min konkurrence som k�rer indtil p� mandag kl. 21. I kan l�se mere her.


Tonight Im gonna celebrate the fact that my friend Cuong just got job - he has been looking since june. He deserves it a lot! We have known each other since elementry school so it has almost been 20 years. It feels like hes family!



go to link download
download

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.