Thursday, March 8, 2018

Jeg skal bruge jeres hjælp MUCHO!

Jeg skal bruge jeres hjælp MUCHO!


PhotobucketPhotobucket
Lidt gamle billeder af Kat + jeg og et f�lles billede af os alle 4 taget for 3 �r siden (derfor er mit h�r lidt m�rkere og Hr. K�reste ligner en konfirmand haha)

Jeg h�ber rigtig meget, at i vil hj�lpe mig med det her. Jeg har tilmeldt mine gode venner og Hr. K�reste + jeg til en konkurrence, hvor jeg har brug for jeres hj�lp. Hvis der er nogle af jer der l�ser med p� Kats blog, s� ved i at i pt k�mper en h�rd for at f� b�rn med hormokure, inseminering osv. Derfor vil vi gerne give dem et afbr�k og en oplevelse sammen med os. Derfor m� i MEGET gerne stemme lige HER. I kan stemme hver dag, s� husk endelig at stemme flere gange! Finalisterne bliver offentliggjort d. 16. december og et dommerpanel v�lger s� de endelige vindere efterf�lgende. Hvis vi vinder blogger jeg naturligvis fra vores ferie, s� i kommer ogs� lidt "med". Turen g�r til Rhodos! Jeg har skrevet f�lgende som min begrundelse for at vinde:

"Min k�reste og jeg s�tter utrolig meget pris p� at dele vores rejse-oplevelser med vores venner, da det er minder der aldrig kan tages fra en. Vi vil gerne give vores bedste venner en oplevelse sammen med os, da de pt k�mper h�rdt med at f� b�rn. "


I need your help! Ive enter myself, Mr. Boyfriend and our best friends Kat and Andreas in a competition where we can win a trip to Rhodes. Ive entered Kat and Andreas because they are right now going through a lot of treatments and such trying to have baby. The need a break to get away so please vote HERE. You vote in the orange box where it says "STEM". You can vote once every day! THANK you so much!



go to link download
download

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.