Tuesday, March 6, 2018

Jagter FCUK paliet kjole

Jagter FCUK paliet kjole


Photobucket

Jeg giver op! Jeg har nu jagtet denne kjole p� Ebay i et par uger nu og det er fuldst�ndig umuligt. Ikke fordi der ikke er nogen salg, men fordi at de simpelthen bliver solgt til nogle priser jeg ikke kan og vil v�re med p�. Jeg synes French Connection laver nogle fantastiske ting og jeg falder oftest for deres festkjoler, men de holder sig oftest nogle halv-pricey priser. Jeg mener, at denne stod i 160� (ca. 1400 kr) til fuld pris. Den er sikkert det v�rd, men jeg skal alts� tjene lidt flere penge f�r jeg kaster 1400 kr efter en festkjole. Derfor jagter jeg tit French Connection p� Ebay, men lige denne bliver solgt fra 800 kr og op - og s� kunne man jo lige s� godt snuppe den fra ny? Jeg giver det lige en uges tid mere, men derefter tror jeg, at jeg dropper det. Den var nemlig tilt�nkt evt nyt�r. Synes den er s� laber! Er i begyndt at kigge efter nyt�rskjoler?

I m� endelig sige til, hvis i falder over en der er billig. Jeg skal bruge en str. UK 12, da jeg synes FCUK tit er lidt sm�t i st�rrelserne (is�r over barmen). Og endnu bedre: Sig til hvis i har den og vil s�lge!


Ive been hunting down this dress from French Connection on Ebay for sometime now, but Im almost about to give up. Not because theres not any for sale, but because they all sell for a very high price - more than Im willing to give. Let me know if you find a cheap one in a size UK 12 (I think FCUK run a bit small in their sizes).



go to link download
download

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.