Sunday, March 18, 2018

Guess whos back Peter André!

Guess whos back Peter André!


Han spillede en stor rolle i mange af mine teenage-fantasier (n�stefter Nick fra Backstreet Boys) og jeg havde en 2 meter h�j plakat af ham der d�kkede hele min d�r p� mit v�relse. For ikke at n�vne alle de andre sm�-plakater, t-shirts, klisterm�rker osv (og han var ikke engang den jeg var "mest fan af" - det var Spice Girls). Min crush varede dog ikke l�nge, da han jo var lidt af et one-hit-wonder. Seri�st, hvor mange af jer kan huske andre af hans singler end "Mysterious Girl"? N�, men han er tilbage - nyskilt, med en 2-3 b�rn og egentlig stadig ret p�n. Han er slet ikke min type nu (han er lidt for fl�debolle), men jeg vil ikke kalde ham grim. Tilgeng�ld vil jeg kalde sangen ret kedelig og p�nt ligegyldig. Men det er sjovt at se ham igen. Hvad siger i til den? Var i ogs� glade for ham dengang i 90erne?

(HUSK forresten at stemme p� mig/os i Apollo-konkurrencen. I kan stemme en gang hver dag!)


Peter Andr� is back with a new single! Ive was a huge fan back in my teenage-years where I thought he was the sexiest man on earth. I dont really fancy him now and the song is pretty borring. But its fun to see him again!



go to link download
download

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.