Sunday, February 18, 2018

Hende der Agnes

Hende der Agnes


PhotobucketPhotobucketPhotobucket

... hende der laver cupcakes. Dem har jeg endelig f�et mulighed for at smage. Jeg har l�nge cravet dem eftersom det meste af blogland har snakket om dem. S�de Kat havde v�ret forbi ig�r inden jeg ankom til KBH (ja, jeg er i K�benhavn IGEN... eller, nu er jeg p� vej hjem). Vi k�bte 3 forskellige s� vi alle kunne smage af hinanden. Generelt synes jeg ikke der var nok "snask" p� dem, men i kan l�se mine individuelle anmeldelser her:

Lemon meringue (til venstre): Det var ikke mig der valgte den her og jeg havde nok ikke valgt den selv. Jeg synes ogs� den var lidt kedelig, men det er nok mere bare mine smagsl�g end det er kagen. Det var en vanilje kopkage med lemon curd inden i og merengs ovenp�.

Italian almond (midten): Det var min favorit af de 3 vi havde k�bt. Dog ret s�d. Vanilje/mandel kage med amaretto-kirseb�r frosting toppet med ristede mandelflager. Kagen var l�kker saftigt som stod godt til de knasende mandelflager.

Lime (til h�jre): Den gl�dede jeg mig lidt til, da jeg forestillede mig, at den syrlige lime ville v�re l�kker til den s�de kage. Men den var overhovedet ikke sur. Jeg var p�nt skuffet. Desuden s� ved jeg ikke om det var en fejl eller om det var med vilje, men det lignede at de havde glemt, at sk�re "toppen" af den her. Det der lignede et k�mpe lag frosting udefra var egentlig bare en h�j muffin med en anelse frosting p� indefra (se det nederst billede).

Generelt er det nogle fine og l�kre cupcakes, men jeg synes de hiver flere point hjem i udseende end i smag. Jeg har dog p� ingen m�der k�bt min sidste cupcake derfra - jeg vil is�r gerne smage den med lakrids, den med mint/chokolade, den med cheesecake og den med lemon coconut. Det er absolut ikke d�rligt, men til de priser (25 kr pr stk), s� burde det v�re FANTASTISK. Og jeg er bare ikke blown away af Agnes Cupcakes... endnu!


Ive finally had the chance to taste some of the cupcakes from Agnes Cupcakes. Agnes Cupcakes is a new cupcake shop in Copenhagen. A lot of danish bloggers have been blogging about it.



go to link download
download

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.